Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça sorulan sorular ve cevaplarına bakabilirsiniz.

Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Sipariş verdikten sonra size siparişinizin detaylarını içeren bir mail gelecektir. Eğer “inbox / gelen kutusunda” göremiyorsanız; “Önemsiz / Spam” kutusunu kontrol ediniz. Gelen mailde Sipariş numaranız yer almaktadır. Ayrıca sipariş verdikten sonra sipariş ekranında da bu numara verilmektedir. Bu numarayı kullanarak, sitemizin alt tarafında bulunan “Hesap & Sipariş” bölümündeki “Sipariş takibi” linkinden sipariş takibinizi yapabilirsiniz.

Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?

Güvenli SSL sertifikası bulunan web sitemizde; tüm kredi kartları ve Banka havale/eft ile seçenekleri ile ödeme kabul etmekteyiz.

Kargo takibi

Siparişinizdeki ürünler kargoya verildiğinde size bir bilgilendirme maili gönderiyor olacağız. Bu bilgilendirme mail’indeki kargo takip numarası ile ilgili kargo takip firmasının ekranından bu takip numarası ile kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.

Geri iade süreci?

Geri iade şartları ve prosedürleri için “Satış Sözleşmesi” okuyabilirsiniz.

Ürün kullanımları

Ürünlerimizin kullanım talimaları her bir ürünün sayfasının alt bölümünde detaylı bir şekilde açıklanmıştır. Kullanım talimatını okumak istediğiniz ürünün adını, sitemizin sağ üst tarafındaki arama ikonuna yazarak ilgili ürün sayfasına ulaşabilirsiniz. Ayrıca buraya tıklayarak tüm kullanma talimatlarının olduğu sayfaya ulaşabilirsiniz.

Ürünüm ile birlikte fatura teslim edilmedi.

Tüm ürün kargo çıkışlarını fatura ve irsaliyesi ile birlikte yapmaktayız. Ancak taşıma v.s. sebebi ile kaybolan ürün faturası için bizimle sağ taraftaki iletişim formu aracılığı ile irtibata geçebilirsiniz.

Bize yazın